Oferta HR Quality Payroll

HR QUALITY PAYROLL SP. Z O.O. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kadrowo – płacowej podmiotów gospodarczych działających na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy elastyczne rozwiązania, dostosowane do indywidualnych wymagań.

Nasz zespół tworzą specjaliści posiadający szeroki zakres wiedzy i długoletnie doświadczenie, dzięki czemu Klienci powierzający nam obsługę swojej firmy mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo. Powierzając nam administrację kadrowo-płacową możecie mieć Państwo pewność, że zadania te zostaną zrealizowane rzetelnie, terminowo i zgodnie z przepisami prawa.

W ramach naszej oferty proponujemy Państwu:

Obsługę kadrową

Obsługę płacową

Obsługę księgową

Usługi dodatkowe (audyty, regulaminy itp.)

PODSTAWOWA OBSŁUGA KADROWA
  • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy ( od momentu zatrudnienia do momentu zakończenia współpracy);
  • Administrowanie umowami cywilnoprawnymi ( umowami zlecenie, umowami o dzieło);
  • Prowadzenie ewidencji badań lekarskich, szkoleń BHP – monitorowanie ich ważności;
  • Obsługę pracowników w zakresie sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach itp.;
  • Rejestrowanie oraz wyrejestrowywanie pracowników z ZUS
  • Sporządzanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych ZUS.
PODSTAWOWA OBSŁUGA PŁACOWA
  • Naliczanie listy płac z uwzględnieniem rozliczenia pracy w nadgodzinach, wynagrodzenia za czas pracy w nocy, wynagrodzenia za czas urlopu, wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy lub innych szczególnych uprawnień
  • Przygotowanie wypłat ekwiwalentu z tytułu używania własnej odzieży oraz obuwia przez pracowników oraz z tytułu prania odzieży roboczej przez pracownika
  • Przygotowanie pasków wynagrodzeń dla pracowników
  • Prowadzenie rozliczeń związanych z zajęciem wynagrodzenia
  • Naliczanie listy płac z tytułu umów cywilnoprawnych (w szczególności: umów o dzieło, umów zlecenia, kontrataków menadżerskich oraz umów o przeniesienie praw autorskich)
  • Przygotowanie deklaracji podatkowych oraz druków rozliczeniowych z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Przygotowanie miesięcznych deklaracji z tytułu opłacania składek na PFRON
  • Przygotowanie deklaracji w zakresie wynagrodzeń, czasu pracy do Głównego Urzędu Statystycznego
  • Przygotowanie informacji o wysokości zobowiązań do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz PFRON
  • Przygotowanie miesięcznych raportów płacowych w zależności od potrzeb Klienta
  • Przygotowywanie świadectw pracy oraz rozliczeń z tytułu ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy
  • Przygotowywanie formularzy RP-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę
  • Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń z tytułu wynagrodzeń wypłacanych członkom zarządu Klienta oraz członkom rady nadzorczej
  • Przechowywanie pełnej dokumentacji płacowej z zachowaniem polityki poufności  wynagrodzeń
OBSŁUGA KSIĘGOWA
  •  prowadzenie Ksiąg Handlowych
  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • przygotowanie deklaracji podatkowych PIT, CIT,VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • rozliczanie transakcji międzynarodowych
  • reprezentowanie przed urzędami oraz wsparcie podczas kontroli
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • doradztwo w zakresie polityki rachunkowości
  • sporządzanie dodatkowych raportów na życzenie Klienta
USŁUGI PŁACOWE ZWIĄZANE Z ZAKOŃCZENIEM ROKU
  • Przygotowanie deklaracji podatkowych wymaganych z końcem roku (formularze PIT i IFT)
  • Przygotowanie szczególnych raportów do Głównego Urzędu Statystycznego, jeśli są wymagane
  • Przygotowanie deklaracji ZUS IWA
  • Przygotowanie rocznych raportów dotyczących wynagrodzeń dla potrzeb Zarządu Klienta
USŁUGI DODATKOWE
  • Reprezentowanie w trakcie kontroli przeprowadzanej przez Państwową Inspekcję Pracy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy lub jakikolwiek inny organ kontrolny
  • Sporządzanie rocznych raportów do GUS
  • Korekta deklaracji ZUS za okresy, w których HRQP nie świadczyło usług
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby audytów
  • Przeprowadzanie audytów kadrowo-płacowych
  • Przygotowywanie opinii
  • Współpraca z klientem w zakresie przygotowywania wewnętrznych regulacji (regulaminów i zarządzeń).